Firma Serwis-kom.pl nie ponosi odpowiedzialności za utracone dane podczas wykonywania czynności serwisowych oraz za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu „do” i „z” serwisu.
Sprzęt zostanie zdiagnozowany jedynie pod kątem usterki zgłoszonej przez klienta.
Firma Serwis-kom.pl zastrzega sobie możliwość odstąpienia od naprawy w przypadku braku wymaganych specyficznych części zamiennych.
W przypadku naprawy sprzętu z koniecznością zamówienia podzespołu naprawa może się wydłużyć powyżej 30 dni.
Koszt samej diagnostyki jest płaty i wynosi on 60,99zł +23% VAT i może zostać pobierany w przypadku odstąpienia od naprawy płatnej na wyraźne żądanie klienta.
Koszt przesyłki „z” i „do” serwisu pokrywa zlecający usługę.
Wadliwe działanie sprzętu w wyniku instalacji własnego oprogramowania dokonanej przez klienta, nie podlega reklamacji na wykonane usługi.
Za akcesoria pozostawione w sprzęcie, a nie wpisane przez Klienta w formularzu przyjęcia sprzętu serwis nie odpowiada.
Na wszelkie usługi serwis udziela 30-dniowej gwaranci. Wymienione elementy objęte są gwarancją producenta (sprzedawcy).
Za urządzenia pozostawione w serwisie powyżej 30 dni od dnia zgłoszenia możliwości odbioru zostanie doliczona oplata za magazynowanie.